سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 محرم ماه غم ماه حسینه / همان ماهی که دل به شور و شینه -

 

   هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا   

بسمه تعالی
**توجه**
این پست توسط واحد فرهنگی هیئت الرضا (ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا ارسال گردیده است.

هدف از ارسال این پست , تبیین راه های ارتباطی هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا و همچنین امور خیریه و امور مالی هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا می باشد.

الف ) راه های ارتباطی هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا :

1-سایت بهشت

کلیه جلسات هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا به صورت همزمان بر روی سایت بهشت به آدرس www.behesht.info قرار می گیرد.

2-تلفن گویا :

همواره با تماس با تلفن گویای هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا به شماره 02122512536 می توانید از زمان و محل جلسه بعدی هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا مطلع شوید.

3-سیستم پیامرسان :

با عضویت در سیستم پیامرسان هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا از زمان جلسات آن مطلع خواهید شد.

جهت عضویت در سیستم پیامرسان هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا , یک پیام کوتاه بدون متن به شماره  09358077755  ارسال نمائید.

?-پست الکترونیک :

شما می توانید مسائل , مشکلات , انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا و سایت بهشت را از طریق پست الکترونیک info@behesht.info  منقل نمائید. همچنین می توانید جهت ارتباط با جناب آقای هلالی از آدرس helali@behesht.info  استفاده نمائید.

ب) امور خیریه :

هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا از رمضان سال 86 اقدام به توزیع صندوق های صدقات و خیرات جهت کمک به مستمندان و خانواده های بی سرپرست و تامین جهیزیه نیازمندان نموده است. که اکنون بعد از یکسال تعداد زیادی از خانواده های نیازمند در انتظار تامین منابع مالی جهت رفع نیازمندی های خود و یا تامین جهیزیه می باشند. افراد می توانند ضمن مراجعه به محل هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا نسبت به دریافت صندوق های فوق اقدام نمایند. همچنین تلفن شماره 09356531010 همه روزه از ساعت 16 تا 20 جهت هماهنگی تحویل صندوق های پر شده پاسخگوست.همچنین خیرین محترم می توانند کمک های نقدی خود را به حساب 1728125 بانک سپه شعبه رسالت تهران شاخص 1185 به نام علی فرشید فر و حمید عبداللهی واریز نمایند.

همچنین به اطلاع می رساند موسسه خیریه وابسته به هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا در شرف تاسیس است که به محض تاسیس آن , کلیه امورات خیریه هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا به این موسسه منتقل خواهد شد.

ج) امور مالی هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا :

در پاسخ به سوال و درخواست محبان اهل بیت علیهم السلام مبنی بر اعلام شماره حساب جهت کمک به تامین هزینه های برگزاری جلسات هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا حسابهای ذیل به حضور معرفی می گردد:

حساب شماره 1067981بانک سپه شعبه رسالت تهران به نام حمید عبداللهی

حساب شماره 1-104828-800-802  بانک سامان به نام حمید عبداللهی

و همچنین شماره کارت 6219861201048286 به نام حمید عبداللهی , جهت انتقال وجه از طریق کلیه دستگاه های خود پرداز کلیه بانک های متصل به شبکه شتاب.

خواهشمند است در صورت واریز وجه به هر یک از حساب های فوق(خیریه و امور مالی هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا)  مراتب را به پست الکترونیک info@behesht.info  اعلام فرمائید.

سایه مقام معظم رهبری مستدام

هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا


نوشته شده توسط : مجتبی زارعی

نظر شما دوستان [ نظر]



سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن